eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - część 2
    Date: Sun, 6 Mar 2011 23:01:19 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <il107k$9c7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl> <ikrqp5$dem$1@news.onet.pl>
    <il07gf$4sl$1@inews.gazeta.pl> <il07s5$91q$2@news.onet.pl>
    <il08b2$85m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: afey115.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299448884 9607 95.49.128.115 (6 Mar 2011 22:01:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Mar 2011 22:01:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: bell1876
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:671007
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:il08b2$85m$1@inews.gazeta.pl...
    > skoro koszt robocizny jest znany to znaczy ze wiadomo co jest do wymiany/naprawy, a
    skoro i to wiadomo to wiadomo ile to kosztuje
    > imbecylu. czyli ponawiam pytanie po co ekspertyza, debilu.

    Bredzisz. Robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego scalaka wartego 10 zł
    jest tyle samo warta co robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego scalaka
    wartego 200 zł.

    --
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1