  • Data: 2023-08-15 21:30:02
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 19:47:03 +0200, Shrek wrote:

    > Ta - szachy trzyde. Złodziej postanowił zrobić w chuja policję i
    > wystawił na widoku żeby go policja znalazła. Policja postanowiła w chuja
    > zrobić złodzieja i nie znalazła moto, które złodziej wystawił żeby go
    > policja znalazła. sw miedzyczasie przyszedł gracz w warcaby i nie
    > wiedząc o szachach trzyde rozjebał i policję i złodzeji. Ty czytasz
    > chociażby po tym jak wyślesz co napisałeś? Po prostu nikt z policji
    > nigdzie dupy nie ruszył mimo że mieli wszystko podane jak na tacy.

    > A może poszli do lasu. Moto stał na widoku i nic nie ma do rzeczy że na
> [...]

    Ma, bo jak "szukali" lokalni, to we własnym rewirze.
    Powiedz lepiej czy adres busiarza z cepiku był prawidlowy,
    czy zupełnie gdzie indziej.

    > Bez różnicy - pamiętasz jak pisałem o motto policji - "każda czynność
    > 200 minut"? Bujać to my a nie nas - nie będzie żadnego technika co się w
    > 15 minut pojawi.

    Robert jakos szybko na cmentarz zajechał :-)
    Ale z opisu sądząc, to tez nie w 15 minut :-)

    Ale ... zaczynam rozumiec tę niechec do przyjmownia zgłoszen.
    200 minut zgloszenie, 200 umorzenie czy zakonczenie ...

    Ale nie zgłoszenie krocej trwało u mnie. Z pól godziny, nie liczac
    czekania?
    Ale ja nie przynosiłem filmów do przejrzenia, czy innych szczegółów do
    zeznawania.

    > Wszystko łącznie z dzisiejszą wizytą na komendzie robili na IV. Od
    > początku wiedzieli że będzie to trwać dwie godziny i kurwami przez radio
    > mobilizowali do szybszego przyjazdu:) Przy okazji jak czekałem dziś w
    > poczekalni na czwórce to dało się słyszeć dość ożywioną dyskusję jaką
    > kurwa akcję ci z piątki odpierdolili i historię którą już znasz:P

    Wow, to musiało być chyba cos wiecej w miedzyczasie,
    bo z tego co pisałes, to mogli wiedziec o tym, ze dyzurny z V
    zadzwonił do ciebie i pytał się gdzie przyjechac.

    Pretensje potem jakies mieli, o "kradziez murowanej sprawy", czy co
    :-)

    > To akurat dość oczywiste - zwłaszcza że rejestracja była z wyszkowa.

    No, to duzo zmienia.
    Moze juz tam rano był w Wyszkowie ktos i pytał, moze o 15-tej, jak
    sierzant dostał sprawę.
    Choc w sumie to powinna załatwic jeszcze policjantka przyjmująca.

    A kiedy i komu powiediałes gdzie bus stoi?

    > Nie no kurwa - poważnie - wystarczy nie mieszkać tam gdzie się jest
    > zamelowanym i można sobie kraść, bo przecież policja nie będzie szukać w
    > ciemno? Ty naprawdę napisałeś to co chciałeś napisać?

    Zakładam, ze będa szukać, ale juz bez pospiechu.
    Bo i gdzie - Polska duza.

    Wpiszą na jakąs liste, i moze kiedys wpadnie na przypadkowej kontroli.

    Co prawda dalej zakładam, ze tam w Wyszkowie to jakas rodzina mieszka,
    bo chocby głupie mandaty z fotoradarow odbierac trzeba.

    No i tu niech Robert powie, co lepiej:
    -wysłac antyterrorystów o 6 rano,
    -wysłac dzielnicowego, zeby sie spytal o osobe, adres pobytu, moze
    wezwanie do stawiennictwa w komisariacie ... moze mówic, ze to o
    mandat z fotoradaru chodzi :)
    -niech dzielnicowy po sąsiadach popyta ... ale oni powiedzą "gdzies w
    Warszawie" i jeszcze doniosą, ze pytał.
    -wysłac kryminalnych z nakazem rewizji ...

    > Obok czego?

    > Jeszcze raz - czy fo was do firmy głupich przyjmują na wejściu czy
    > głupiejesz w robocie? Wystarczy skradziony pojazd wystawić 200 metrów za
    > granicę gminy gdzie został skradziony i nie ma szans na odnalezienie?

    W calej Polsce szukac nie będą.

    Po prawdzie, to pewnie i po rewirze szukac nie będą, bo takich
    kradziezy jest pewnie wiecej, jak mieliby spamiętac.

    Motocykl moze nietypowy, to łatwiej.

    > ;) Dyżyrny nie miał pojecia o jaki moto chodzi i po chuj mu ktoś głowę
    > zawraca wieczorem.

    Dla Ciebie ukochany motor, dla dyzurnego jedna z wielu kradzieży.
    Tylu, ze nawet o nich nie wie.
    Ale jakby mial wczesniej zlecenie na wysłanie ekipy, to może by
    pamietał ... o ile to poprzednik nie wysłał.

    J.