  • Data: 2023-08-16 01:37:22
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2023 o 22:43, Shrek pisze:

    > No ale z tego wyłania się obraz że wystarczy nie mieszkać w miejscu
    > zamieszkania i postawić 200 metrów za granicą gminy i chuj;) Więc?

    Ty się szybko zorientowałeś i to ich zgubiło. Wyobraź sobie, że jesteś
    na urlopie. Wracasz. Monitoringu nie ma. Motocykla nie ma. Nikt nawet
    nie pamięta, kiedy zniknął. Farta miałeś i jeszcze go zmarnowałeś, bo
    mogłeś kawałek świata naprawić i złodzieja złapać.

    > Ja to bym nic im nie dał z zasady.
    > 20 metrów bliżej stoją trzy i to nie pod kamerami.

    Pytałeś właścicieli, czy już nie płacili za wskazanie miejsca parkowania?

    --
    (~) Robert Tomasik