  • Data: 2023-08-16 01:34:02
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przetłumaczę. Albo przyjmujemy, że facet jest idiotą skoro kradnie
    > swoim charakterystycznym samochodem wprost ze środka osiedla, gdzie
    > każdy debil wie, jakiś monitoring się znajdzie, a i samochód widać znany
    > w okolicy. No ale wtedy nie ma szachów 3D.
    > Albo przyjmujemy, jest geniuszem zła, który pokonał system. Tylko wtedy
    > raczej by nie kradł w sposób jaki to zrobił bo motór by mu w końcu
    > zabrali. No chyba, że zrobił to wszystko z czystej pasji do gry :)

    On nie kradnie. On zbiera, zabezpiecza i czeka na dostarczenie dowodu
    rejestracyjnego, to zawrze umowę. Przecież to takie prawdopodobne i
    urzekające. Ja na miejscu Shreka podziękował bym mu za opiekę nad
    motocyklem. Mogli mu jacyś złodzieje go ukraść, a on sam zabezpieczył na
    ogrodzonym podwórku. :-)

    --
    (~) Robert Tomasik