  • Data: 2023-08-16 01:27:09
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > I nie mam absolutnie pretensji, żeś swego motocykla szukał i go znalazł.
    > Twoje "zbójeckie" prawo. Nie wykluczone, że na Twoim miejscu zadziałał
    > bym podobnie. Ale miej świadomość, że oni będą kraść dalej. Bo nie
    > sądzę, byś był jedyną i pierwszą ich ofiarą. Wątpię, by Twój fart ich
    > zresocjalizował i teraz poszli zarabiać uczciwą pracą.

    Będa albo nie będą. Jak tam regularnie siedzą i chleją, a jak rozumiem,
    nawet nie znikneli na czas gdy kurz nieco opadnie, to jak dla mnie
    działali pod wpływem impulsu. Motor stał trochę, im brakło na wódkę,
    wpadli na pomysł jak mieć na tę wódkę. Natomiast jak policja nic z nimi
    nie zrobi to niewątpliwie ich do podobnych chec zachęci.

    --
    Marcin