  • Data: 2006-02-16 11:09:59
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski napisał(a):

    > Nie zapomniałem, bo wjezdzie (gdzie w tył twego pojazdu) w ogóle nie
    > było mowy.

    Miałem na myśli sytuację, gdyby tam w ogóle nie było mojego samochodu.
    Nadal łoś parkowałby nieprawidłowo, zatem nie ma w sumie znaczenia, czy
    mój samochód tam był, czy nie.

    > Napisałem choć jedno takie zdanie ? Nie! To po co to wyciągasz?
    > Każdy ma prawo j.w. Ja też. Zresztą to ty pytałeś, a ja wyraziłem
    > tylko swoją opinię.
    OK. To nie było pytanie skierowane personalnie do Ciebie. Powinno
    zabrzmieć "jakie ktoś może mieć podstawy prawne... itd.

    > To ty nie masz wątpliwości, co nie oznacza, że to prawda oczywista,
    > którą na pewno podzieliłby policjant/sędzia.
    W naszym kraju to już nic mnie nie zdziwi. ;-)

    > Dla mnie 'tak' (wiele razy to potwierdzałem), zakładając, że twój
    > pojazd parkował tam zgodnie z przepisami.
    Gdyby mojego pojazdu tam nie było, to również - co już wykazałem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."