  • Data: 2004-08-01 08:19:39
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A czym się różni dres z 4 paskami od tego, w którym można iść na dyskotekę
    ?
    > :)))

    bo ten w ktorym pojdziesz na dobra dyskoteke wyglada jak spodnie do
    garnitura i kosztuje ponad tysiac zlotych.

    > Wiesz "dres" to jest przenośnia.

    Wiem i mowia to zwykle osoby z kompleksami typu Pan Olo Kwasniak

    Nie chodzi mi o rodzaj dresu tylko o bardzo
    > młodych ludzi, którzy chodzą w takich ubrankach i dlatego mówi się o nich
    > "dresy". Zazwyczaj zachowują się bardzo wulgarnie, chleją piwsko , palą
    > papierosy, często zaczepiają spokojnych ludzi i wkur....ją wszystkich w
    > koło.
    > Jest to określenie pogardliwe.

    yle ze tutaj kilka osob uzywa tego zwrotu nie koniecznie w takim znaczeni
    ujak podales, chocby Pan Olo.

    > I prawidłowo. W końcu jest ktoś, kto broni prawa. Nie ma policji, nie ma
    > straży miejskiej - to choć są babcie :)

    ale co Ci przeszkadza taka osoba, jakie prawo co Ty teraz pitolisz?

    > Właśnie na tym polega cywilizacja - wiesz kiedy łamiesz prawo, a przede
    > wszystkim normy i zasady moralne.

    siedziac na przystnaku, brawo.

    > Ja dla przykładu wiem, że piwska się nie chleje na ulicy, pod sklepem czy
    na
    > przystanku, dlatego tam mnię nie spotkasz. Mogę wypić to piwo w normalnych
    > warunkach tj. w restauracji czy knajpie, w ogródku piwnym, w domu, albo na
    > własnym podwórku lub w odosobnionym miejscu na pikniku.

    jaka jest roznica pomiedzy wypiciem piwa na przystanku a w ogrodku piwnym
    gdzie zobacxzy to
    ponad 100 osob wiecej ? Daruj sobie odpowiedz bo" bo to jest miejsce do tego
    przeznaczone"

    Wybacz, ale miejsca
    > typu przystanek autobusowy czy tak jak w kolejnym twoim przykładzie
    miejsce
    > kultu czy pamięci także nie jest odpowiednie.

    poniewaz?

    > Ponad to weź pod uwagę, że może i jesteś spokojny, ale te miejsca może
    > odwiedzać wielu podobnych tobie młodych ludzi, którzy robią "oborę".
    Dlatego
    > znajdują się ludzie, którzy zadzwonią na policję jak będziesz tam pił
    piwo.

    Akurat tam jest spokojnie, sa tez ludzie ktorzy wpadaja do mieskzan, morduja
    ,
    itp. Zawsze trzeba wzywa policje gdy sie widzi czlowieka?

    > Przypuszczam, że gdybym to ja tam usiadł i pił piwo to nikt na to by nie
    > zwrócił uwagi, ponieważ już wyrosłem z "dresu" i nie wyglądam na majlocha.

    teraz przegiales, Po literkach doszedles do tego jak ja wygladam?

    > Akurat nie palisz, ale przypuszczam, że gdybyś palił to siedziałbyś na tym
    > przystanku, pił piwo, palił papierosy i rzucał pety gdzie popadnie.

    To robi 90 % osob palacych, wiec zejdz z przystankow

    > Chyba wiem o które nagranie Ci chodzi. To są nagrania ludzi, których ja
    > nazywam "dresami" - tj. ta niższa podgrupa ludzi o bardzo niskim poziomie
    > rozwoju.
    > Wybacz, ale dla mnie to te rozmowy są chamskie, a nie śmieszne.

    mi nie chodzi o "smiesznosc" a o sposob mowienia w momencie gdy chcesz sie w
    takim przypadku postawic,
    p jezeli ktos podejdzie i zacznie "pedalkowato" mowic, "prosze stad
    odjechac" itp. to bym go wysmial.

    > Wiesz, jeden taki też mieszkał w moim bloku. Wcześniej pobił sąsiada, za
    co
    > dostał 2 lata w zawiasach. Okradł mieszkanie innym sąsiadom, ale na
    > szczęście ktoś z sąsiadów to widział i dał cynk na policję. Złapali go na
    > gorącym uczynku, za co poszedł na 3 lata do więzienia. Twierdził, że on
    > kur...a wszystkich załatwi, bo on jest mściwy. I co ? Już 4 rok mamy
    > spokoju, bo sobie grzecznie siedzi w pudle.

    Byc msciwym a glupim (i zlodziejem) to roznica.
    Mopze ujme to inaczej, mam swoja godnosc i nie pozwole sobie by ktos mnie
    szmacil.

    Papiery "zapaćkane" na całe
    > życie. Nie będzie mógł znaleźć pracy, no bo kto zatrudni recydywistę,
    > bandytę i złodzieja.

    mściwy

    mściwy ~wi
    <skłonny do mszczenia się; taki, którego celem jest zemsta, wyrażający chęć
    zemsty>
    Mściwy człowiek.
    Mściwy charakter.
    Mściwe plany, przedsięwzięcia.

    > Widzisz tak zaczynają mściwi. Chłopak ma w tej chwili 22-23 lata. Nie
    > skończył szkoły, ani żadnego zawodu bo mu było spieszno do pierdla.
    > A mógł przecież spokojnie wyjść. Pogodzić się z losem. Iść do pracy i do
    > szkoły.
    > Tak więc mściwość, mściwością - czasami lepiej spojżeć na siebię z punktu
    > widzenia innych, wyciągnąć konsekwencję, pogodzić się z losem i starać się
    > nie popełniać błędów i być życzliwym dla innych.

    tak bys mowil gdyby Ci przyjaciel (przykladowo) zone dmuchal?
    Zemsta nie koniecznie polega na pibiciu itp. Mozna legalnie,
    sprytnie czlowieka zniszczyc.

    P.

    begin 666 dh.gif
    `