  • Data: 2004-08-01 09:18:52
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale co Ci przeszkadza taka osoba, jakie prawo co Ty teraz pitolisz?

    Choćby pijący piwo "dres" na przystanku autobusowym - jest to niezgodne z
    prawem, które zabrania spożywania napojów alkoholowych w miejscach
    publicznych, które nie są do tego wyznaczone.

    > jaka jest roznica pomiedzy wypiciem piwa na przystanku a w ogrodku
    > piwnym gdzie zobacxzy to
    > ponad 100 osob wiecej ? Daruj sobie odpowiedz bo" bo to jest miejsce
    > do tego przeznaczone"

    Jest zasadnicza różnica: przystanek służy do oczekiwania na autobus, zaś
    ogródek piwny służy do spożywania piwa.
    Dlaczego nie wolno spożywać piwa na przystanku ?
    Z prostej przyczyny. Wypijesz 2-3 piwa i zaczynasz się zataczać. Podjeżdża
    autobus. Ty wstajesz i zataczając się potrącasz osobę oczekującą na autobus.
    Ta osoba wpada pod koła autobusu. To jest jedna z hipotetycznych historii,
    ale jak najbardziej realna, ponieważ sam wiele razy widziałem jak się
    zachowują pijane osoby właśnie na przystanku autobusowym. Nie mówiąc o tym,
    że jak siedzi grupka pijących "dresów" to ludzie nie mają gdzie usiąść.
    Sorry Winetou - przystanek autobusowy nie służy do spożywania alkoholu.

    > Wybacz, ale miejsca
    >
    > poniewaz?

    Przeszkadza to osobom, które przybywają tam w celu, który jest określony dla
    tego miejsca.

    > teraz przegiales, Po literkach doszedles do tego jak ja wygladam?

    To nie o to chodzi - nie wiem jak wyglądasz, ale problem polega w tym, że
    jesteś młodym człowiekiem, który jest źle kojarzony przez starszych.
    Niestety młodzież sama sobie wyrobiła taką opinię swoim zachowaniem i
    niestety tego nie zmienisz. Wiem, że może Ciebie to krzywdzić, ale jednak
    każda młoda osoba, jaka by nie była jest kojarzona z piciem, rozbojami,
    okradaniem aut, narkotykami. Wybacz, ale tak jest, zwłaszcza jak strzyżesz
    się na "kolanko" i nosisz dres to już jest 100% pewności, że jesteś złym
    człowiekiem - wybacz, ale tak społeczeństwo postrzega młodych.

    > Byc msciwym a glupim (i zlodziejem) to roznica.
    > Mopze ujme to inaczej, mam swoja godnosc i nie pozwole sobie by ktos
    > mnie szmacil.

    Wiesz na czym polega godność ?
    Na tym, żeby wiedzieć w którym momencie się ugiąć, a w którym wykorzystać
    czyjąś reakcję przeciw jemu samemu.

    > tak bys mowil gdyby Ci przyjaciel (przykladowo) zone dmuchal?
    > Zemsta nie koniecznie polega na pibiciu itp. Mozna legalnie,
    > sprytnie czlowieka zniszczyc.

    A po co zniszczyć ?
    Jeżeli dmucha - to trzeba się dowiedzieć czy za jej zgodą czy też nie ?
    Jeżeli za jej zgodą - to co możesz mieć przeciwko niemu ? W takiej sytuacji
    możesz mieć tylko żal do żony.

    A jeżeli nie za jej zgodą to dokonujesz tego, co się nazywa "szczytem
    zemsty".
    Wprowadzasz klienta do stodoły wypełnionej sianem lub słomą.
    Na środku montujesz imadło, w które wkręcasz mu jego interes.
    Potem wyciągasz z imadła rączkę, aby go nie odkęcił.
    Obok gościa kładziesz brzytwę, a potem podpalasz stodolę.
    Wybór należy do niego :)

    Oczywiście to tylko żart.

    --
    Jacek "Plumpi"