  • Data: 2004-08-02 10:27:05
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic dodać, nic ująć.
    > W obecnych czasach takie zdarzenie nie będzie miało miejsca /mowa o
    > przeprosinach w obecności rodzica/ów/ - ponieważ zaniknęła karność,
    > wychowanie i _szacunek_ do starszych ludzi.

    ja jeszce raz zaznaczam nie ma to zwiazku z poprawianiem, zwroceniem uwagi i
    tym podobnym.

    Z tak blahego powodu nie wyrobil bym sobie tak zlej opinii o tych ludziach.
    Jak bys byl w ciagu godziny ponizony przez (dzien w dzien) poporzez 10
    (najnizsze minimum)
    starszych, duzo starszych osob, zrozumialbys. Nie chce ponownie tego
    opisywac, staram sie zapomniec,
    jednak wiem juz do czego zdolni sa. I absolutnie nie jest to jakis jeden
    szczegolny przypadek. To byla rutyna.

    Tutaj moge Was zaskoczyc ale jedyne osoby ktore potrafily sie zachowac to
    byly typowe
    "koksy", nie takie z 4 paskami z pod bloku, (chodz oni
    to bylo nic w porownaniu do tych babc.).., ale byczki chodzace dzien w dzien
    na silowanie, ktore mialem okazji czesto mijac.
    Az bylem pod wrazeniem, i w tym momencie Ci ludzie w moich oczach nie
    dosrastaja im (w zachowaniu) do piet.

    P.