  • Data: 2008-12-29 19:25:03
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:29122008.092EBDAD@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > smutne jest zycie kogos, kto w kazdym zdaniu musi obrazic druga osobe.
    > Ja sie jakos specjalnie nie gniewam - mam nadzieje, ze dzieki temu twój
    > penisek odrobinke rosnie :)
    Skąd ci tu o penisku nagle przyszło do głowy??? Masz z nim jakiś kłopot?
    Ile razy już pisałem, że dostosowuję język, treść i formę wypowiedzi do
    intelokutora?
    Ty 13-zgłoskowcem do pijanego menela gadasz?
    Jak ja mam takiego obrazić, bo doprawdy nie wiem?
    A debile mnie wkurzają, mam taką alergię i jestem wówczas niemiły, nikt nie
    jest bez wad.

    > O nic nie prosisz?
    > Biedna twoja rodzina...
    Odwal się od mojej rodziny, to burackie. Martw się o swoją, jeśli masz.

    > Rozumiesz ze prosic/zadac - to nie ma zadnego znaczenia. Chodzi tylko i
    > wylacznie o twoja zgode, zebyś potem nie miał pretensji o to, ze podane
    > zostały twoje dane. Ale jak widac - dyskusja jest raczej o niczym, bo
    > juz w innych postach okazało sie, ze raczej nie zostały one znalezione.
    To całkiem nie tak. Nie lubię (nie cierpię, nie znoszę) kiedy ktoś
    bezczelnie łze.
    Gnojek zeznał, że znalazł moje dane osobowe (nazwisko adres) i to w 15
    minut.
    Ja wiem, że nie znalazł, zresztą z oczywistych przyczyn nie mógł. Nie po to
    kazałem mu je podać aby zezwolić (bo na to nie są potrzebne żadne
    zezwolenia), tylko aby udowodnić szmaciarzowi, że łże.
    No i sam widzisz efekt - zamknął pysk i spłynął.

    --
    Jotte