  • Data: 2008-12-29 19:24:16
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fpbxh79j0kgk.1d6g7pbeqkogs$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Demagogia - kierowca musi umieć jeździć wystarczająco dobrze ale nie
    > musi perfekcyjnie. Dlatego kurs na prawko jazdy jest krótszy niż studia
    > medyczne.
    Mam wrażenie, że używasz słów których znaczenie nie do końca poznałeś...
    Jeszcze krótszy jest kurs operatora widlaka.
    Napiszę coś podobnego co ty - lekarz musi umieć leczyć wystarczająco dobrze
    ale nie musi perfekcyjnie.

    > I kierowca też powinien przewidywać większość sytuacji ale nie
    > musi wszystkich. Możesz sobie tylko pomarzyć że na drogach będą
    > perfekcyjni kierowcy.
    Owszem, racja.
    Pamiętaj jednak, że jesteś jednym z nich, pamiętaj, że jeździsz i będziesz
    jeździł wśród nich.
    I nie zapomnij sobie pomarzyć, że w przychodniach i szpitalach będą
    perfekcyjni lekarze.

    --
    Jotte