  • Data: 2020-09-14 11:01:31
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f5ef443$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.09.2020 o 03:21, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    zestepstwa-narkotykowe-w-statystyce-policyjnej.html

    >Jednak modus operandi?

    Modus operandi policji

    https://www.sport.pl/inne/7,102005,25867306,policja-
    zatrzymala-zawodniczke-mma-jakbys-byla-facetem-tobys
    .html

    "Kobieta próbowała wyrwać plecak z rąk policjanta, by uniemożliwić mu
    zajrzenie do środka. Wówczas policjanci nabrali uzasadnionego
    podejrzenia, że kobieta może posiadać w plecaku przedmioty, które
    usiłuje ukryć przed nimi" - czytamy w oświadczeniu policji. Po
    obezwładnieniu policjanci przeszukali rzeczy Ilnickiej. "Jak się
    okazało, w plecaku znajdował się portfel z dowodem osobistym kobiety,
    a ponadto woreczek strunowy z zawartością suszu roślinnego. Badanie
    narkotestem potwierdziło, że była to marihuana, której posiadanie jest
    zabronione. Kobieta została zatrzymana, przewieziona do KMP w
    Olsztynie i osadzona w policyjnym areszcie" - dodaje policja."

    No i zawsze patrol moze miec uzasadnione podejrzenie.
    Juz prawie jak w USA :-)

    A statystyki rosna.

    J.