  • Data: 2020-09-14 20:22:20
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f5fa3bc$0$543$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.09.2020 o 18:32, J.F. pisze:

    >No dobra, nie byłem precyzyjny: część samorządowców tak idiotycznie
    >się tłumaczy.

    zje-prezydenta-wroclawia-marsz-narodowcow-jest-legal
    ny-wideo,wia5-3266-45147.html

    >O tym właśnie piszę, że jak ktoś chce to może.

    Chyba nie doczytales - nie moze. Sad to szybko ukroci ... jak chce :-)

    >Sąd jakby chciał, to też by mógł.

    Widac sąd sie opiera na literze prawa i nie moze :-)))

    >Nie. Nie ma.

    A moze jednak jest.

    https://gazetawroclawska.pl/jest-zgoda-na-marsz-naro
    dowcow-policja-nie-widzi-zagrozenia/ar/c1-14550185

    Oni tam patriotyczne okrzyki wznosza :-)

    >Problem jest z ludźmi, którzy mają to robić i którym za to płaci
    >społeczeństwo.

    No to widzisz - spoleczenstwo sie wypowiedzialo w wyborach.

    >Ci ludzie głoszą swoje faszystowskie poglądy nie od dzisiaj i wszyscy
    >mają to w dupie. Zaczynając od policji i prokuratorów.

    >https://www.rpo.gov.pl/pl/content/30-przykladow-mow
    y-nienawisci-w-ktorych-dzialania-prokuratury-budza-w
    atpliwosci-RPO

    Tenze sam rzecznik
    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/sprawa-marszu-we-w
    roc%C5%82awiu-rzecznik-pyta-o-konkretne-powody-zakaz
    u-zgromadzenia

    >https://natemat.pl/65785,swastyka-to-nie-symbol-naz
    izmu-ale-szczescia-tak-twierdzi-prokuratura-w-bialym
    stoku

    Ale co by nie mowic, to tak jest
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Swastyka
    warto doczytac do konca ...

    Natomiast "Jude raus" jest dosc dobitne ... choc czy nie mieszcza sie
    konstytucyjnym prawie do posiadania i wyrazania pogladow ? :-)
    No i w

    P.S.
    https://podroze.onet.pl/ciekawe/budynek-ktory-ma-ksz
    talt-swastyki/llexbew
    https://fakty.interia.pl/swiat/news-domy-w-ksztalcie
    -swastyki-zniewaga-w-stylu-iii-rzeszy,nId,1891604

    J.