  • Data: 2020-09-14 18:32:37
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f5f53d3$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...

    >O czym ty piszesz?
    >Przecież jest zakazane. Szczegóły znajdziesz m.in. w Konstytucji.

    >I nie ma znaczenia, czy większość społeczeństwa to toleruje. To prawo
    >włąśnie wprowadzono po to, żeby uniknąć sytuacji, że skoro większość
    >społeczeństwa to toleruje, to w porządku.

    Tak bylo do 2016, a teraz, k* my :-(

    >No jasne. Jeszcze pogłaszcz faszystę po jego łysej główce i daj mu
    >misia żeby przestał płakać.

    >Przy czym samorządowcy idiotycznie się tłumaczą, że prawo nie pozwala
    >im nie wydać zgody. I kółko się zamyka.

    Nie tak idiotycznie, patrz przypadek wroclawski.

    >Po prostu nie ma wystarczającej woli żeby zrobić z tym porządek, bo
    >narzędzia prawne są. Począwszy od Konstytucji.

    >(Idiotycznie, bo gdyby chcieli, to by zgody nie wydali i niech się
    >organizatorzy bujają po sądach.

    No i sie pobujali. Pare dni to chyba trwalo.
    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,sad-uchyla-decy
    zje-prezydenta-wroclawia-marsz-narodowcow-jest-legal
    ny-wideo,wia5-3266-45147.html

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25365025
    ,bulwersujacy-werdykt-sadu-marsz-niepodleglosci-we-w
    roclawiu.html

    Widac jest problem z udowodnieniem tych faszystowskich pogladow.
    Bo przeciez gdyby takie mieli, to by sad organizacji nie
    zarejestrowal.

    > Na marginesie, jakoś kulsony nie mają z tym problemu, jak niewinny
    > obywatel czuje się niewinny, to niech się buja po sądach,
    > nieprawdaż?)

    Ale widac niewinny obywatel nie moze zostac za rok ministrem SW, a
    narodowiec moze i bedzie rozkazywal policji i awanse rozdawal ... bo
    taka jest wola wiekszosci narodu :-)

    J.