  • Data: 2020-09-14 13:03:30
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2020 o 19:58, Shrek pisze:

    > Bo jak rozmawiałeś z kretynami równymi sobie, co uważają, że dopóki
    > pikawa nie stanie dokumentnie to AED może aszkodzić to nic dziwnego.
    > Równie dobrze mógłbyś rozmawiać z mrowkami o użyciu baz danych.

    > Ale dopóki kretyni ucza, żeby AED nie używać bo może zaszkodzić to takie
    > są właśnie efekty.

    Bajki opowiada:

    https://echodnia.eu/swietokrzyskie/defibrylator-urat
    owal-zycie-czlowiekowi-na-sandomierskiej-starowce/ar
    /8138866

    https://pomorska.pl/w-bydgoszczy-ratownik-po-sluzbie
    -uratowal-zycie-mezczyznie-dzieki-aed/ar/9437124

    https://radioolsztyn.pl/defibrylator-uratowal-zycie-
    do-zdarzenia-doszlo-w-szkole-podstawowej-w-lubawie/0
    1481013

    Pozdrawiam
    Piotr