    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4k4qw3xzl8u1$.1g97fbu87rnq5$.dlg@40tude.net>
    <5f529e8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <WRE4H.223124$t27.177442@fx34.ams1>
    <5f539b1a$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <LNX4H.517950$qj7.191051@fx04.ams1>
    <5f54b870$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <LE45H.491760$wl6.445702@fx10.ams1>
    <5f5547c8$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <P8A5H.187989$lz3.91785@fx37.ams1>
    <5f5a592e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <L7x6H.264900$C24.147965@fx13.ams1>
    <5f5aa482$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <gVx6H.528776$qj7.107300@fx04.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 11 Sep 2020 06:52:27 +0200

    > To jest argumentacja typu, jak się ktoś uprze to zawsze się jakieś wytłumaczenie
    > znajdzie. Fakt, że bywa czasami śmiesznie, ale przynajmniej ja nie traktuję tego
    > typu argumetacji jakoś przesadnie poważnie.

    Otóż - nie sądzę. A nawet jakby (dalej nie sądzę) to policjant o którym
    wiadomo, że jest policjantem na takie "dowcipy" nie powinien sobie
    pozwalać. Tym bardziej, że tłumaczeniem było "nie musi być prawdziwy" a
    nie "bo jest przewoźnikiem" - to drugie best tak głupie, że nawet w
    policji nie przejdzie.

    > No bo tak jest, tylko Ty to rozumiesz od razu, że to jakiś modus operandi
    > policji,

    No bo tak właśnie jest. Szukali u kolesia marychy bez żadnego trybu.

    > Raczej wynika to MZ z polityki tolerancji zachowań, które nie powinny być
    > tolerowane. Ukaraliby tego przysłowiowego kulsona, to już inni by tak chętnie
    > tych manifestantów nie trzepali.

    Ale przecież chodzi o to, żeby trzepali.

    --
    Shrek