  • Data: 2020-09-11 16:40:32
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wiesz to, czy Ci się tak wydaje? Ja badań nie prowadziłem, ale nie
    > przypominam sobie aresztu dla kogokolwiek, kto spowodował by śmierć
    > nieumyślnie przykładowo. Sprawcy śmiertelnych wypadków drogowych też
    > raczej nie są aresztowani. Tego w Polsce jest masa.

    To nie był wypadek drogowy ani zabójstwo nieumyślne.
    Sprawca gonił ofiarę a jak dogonił to zastrzelił.
    Jak było faktycznie nieumyślne to niech to sądzie udowodni.
    A do tego czasu za kratki.

    > Ujeb...ś sobie ejdno głupie zdanie i je powtarzasz. Od czasów rzymskich
    > jest taka zasada, że przyznanie sie do winy nie jest dowodem. Co więcej
    > nic mi nie wiadomo, by w ogóle ktokolwiek pytał tego policjanta o to.
    > Sam marudzisz, ze go nie przesłuchali.

    A prowadzi się śledztwo w poszukiwaniu innego sprawcy? Nie.
    Sprawdzono broń sprawcy? sprawdzono, to z niego zabito ofiarę.
    Więc nie ma mowy o domniemaniu niewinności.

    > To nie pojedynek sportowy, że zaatakowany nożyczkami ma szukać nożyczek
    > do obrony.

    Miał wyjąć pałkę lub użyć rąk czy nóg zamiast strzelać.
    Nożyczkami trudno zabić pierwszym ciosem, pistoletem pierwszym
    strzałem już można co powinni ogłosić wśród mundurowych debili.
    Zeby podobnych problemów w przyszłości nie doświadczyli.

    > Gonił go, bo ten uciekał przed umundurowanym policjantem, a to już samo
    > w sobie było powodem.

    NIE jest powodom do gonienia, napaści czy strzelania.

    > Toś znalazł argumenty. Może jeszcze Pana Tadeusza mi zaoferujesz :-)

    Tam nie ma nic pasującego do omawianego przypadku.
    Ale jak jednak znajdziesz to napisz.

    > Czyżbyś był kobietą? One podobno pamiętają rzeczy, które się nie
    > wydarzyły. Taki mem kiedyś widziałem :-)

    Zrobiłeś z siebie już idiotę powołując się na domniemanie niewinności
    u człowieka który innego zastrzelił, przyznał się do tego.
    W dodatku w ciele ofiary jest kula z pistoletu sprawcy.
    I to tylko aby dowieść że nie powinien iść do więzienia
    przed rozprawą.