  • Data: 2020-09-11 07:47:06
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, zgadzasz się, mamy to samo na myśli. Chodzi, że to ma być tak skonstruowane,
    > aby nie było watpliwości i aby policjant wiedział kiedy może a kiedy nie, i nie
    > bał się tego robić.

    OK. Ale pod warunkiem, że będzie to potem dokładnie i uczciwie badane.

    > Wyrobiłeś sobie widzę nową teorię i lansujesz :) Nie mam niestety żadnego
    > policjanta w rodzinie, którą ogarniam, nie mam jak zweryfikować.

    Ale to nie policjanta trzeba mieć w rodzinie, a czegoś od policji
    potrzebować - wtedy dowiesz się jak bardzo mają to w dupie i jak to
    działa. Jest policja i są patusy. I jedni i drudzy byli, są i będą. Więc
    w czym jest problem - ano w obywatelu co marudzi i wymaga działań, a
    przecież co może zrobić policja - prosi patusów - a ci dalej swoje.
    Poważnie - zapytaj kogoś kto poszedł na policję żeby mu pomogli, to co
    uzyskał.

    Po prostu większość społeczeństwa nie miało kontaktu z policją. No a
    teraz trochę gówna wokół kulsonów wypłynęło i policjanci się przybliżyli
    do spoleczenstwa bardziej niż ono by tego chciało;) Przy koronapierdolcu
    doskonale widzać do czego policja służy - jak spiewa jeden z artystów
    wyklętych przez trójkę "ważne są zasady - czym głupsze tym lepsze". Nikt
    ogarnięty już nie ma wątpliwości, czy policja sluży społeczeństwu.

    --
    Shrek