eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 20:40:48
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał
    > >
    > > A czy towar _jest_ niezgodny z umową?
    >
    > Kupiłem urządzenie, które miało spełniać swoje zadanie - niestety po 1,5
    > roku przestało go spełniać (coś się w nim popsuło) - Więc IMHO jest
    > niezgodny...

    Zaraz tam niezgodny. Zepsuł się i tyle. Jak naprawisz to dalej będzie
    spełniał swoje zadanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1