eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 20:35:34
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > A czy towar _jest_ niezgodny z umową?

    Kupiłem urządzenie, które miało spełniać swoje zadanie - niestety po 1,5
    roku przestało go spełniać (coś się w nim popsuło) - Więc IMHO jest
    niezgodny...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1