eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 20:47:50
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Zaraz tam niezgodny. Zepsuł się i tyle. Jak naprawisz to dalej będzie
    > spełniał swoje zadanie.

    Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową? w takim razie kiedy można
    dociekać naprawy/wymiany sprzętu z tytułu niezgodności z umową (kiedyś
    rękojmią)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1