eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 22:52:59
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: "Green" <G...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam takie pytanie - kupowałem 1,5 roku temu router VoIP (takie urządzenie
    > umożliwiające wpięcie telefonu do Internetu) od dystrybutora przez
    > Allegro.
    > O ile pamiętam dostałem tylko fakturę (karty gwarancyjnej chyba nie było
    > ale nie jestem na 100% pewien). Czy w chwili obecnej gdy muszę go
    > reklamować sprzedawca może podważyć moje prawo do reklamowania towaru z
    > powodu braku karty gwar.?
    > Moim zdaniem i tak mogę domagać się wymiany/naprawy zgodnie z
    > Niezgodnością towaru z umową - czy mam rację?
    >

    Masz jeżeli kupowałeś to do użytku osobistego.
    Jeżeli kupowałeś na działalność gospodarczą to niestety nie możesz z tej
    opcji skorzystać.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1