eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 20:55:00
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:f70r9q$aqg$1@inews.gazeta.pl Przemolo
    <p...@g...zmyla> pisze:

    > Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową? w takim razie kiedy można
    > dociekać naprawy/wymiany sprzętu z tytułu niezgodności z umową (kiedyś
    > rękojmią)?
    Kiedy spełnione sa warunki zawarte w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego. (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1