  • Data: 2009-01-14 17:56:51
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Przez fakt że osoba przestała prowadzić DG przeszłe dane o DG
    > nie przestają być danymi o DG.

    pokrętnie to zagmatwałeś (mówisz jak rasowy prawnik:O) ale jest jeszcze taki
    myk że DG może (ma prawo!!!) nie posiadać siedziby (adresu)

    acha,. io chcesz powiedzieć ze skoro firma wynajmowała lokal jako siedzibę
    firmy, a potem ten lokal kupiła osoba prywatna to ten adres jest nadal
    danymi DG?:O)

    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę czym jest DG :>
    > Adresem DG osoby fizycznej jest *miejsce zamieszkania* prowadzącego DG.
    > To on odpowiada za *stan* prawny pt. "DG" - DG to nie instytucja
    > i nie miejsce. I to do niego (prowadzącego DG) kieruje się wszystkie
    > roszczenia, do osoby.

    nieprawda, adresem DG osoby fizycznej jest adres jej siedziby (lokalu do
    którego na ten cel masz prawo) a DG nie posiada obowiązku posiadania
    siedziby!!!
    a roszczenia w sprawie DG nie maja nic wspulnego ze spamem

    .
    > Podział na "prywatne i firmowe" to tak samo bezsensowny podział,
    > jak dzielenie zwierząt na ryby i szprotki.

    mylisz się, konto firmowe, telefon irmowy, siedziba (adres) firmowa, smochód
    firmowy itd itp różnią się od prywatnych (na przykłąd tym że można je wpisać
    w koszta prowadzenia DG)

    no i doszliśmy do sedna sprawy:O)