  • Data: 2009-01-14 21:21:57
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > W przypadku DG mamy adres przedsiębiorcy, który jest zawsze zgłoszonym
    > adresem zamieszkania. Dodatkowo (oprócz tego) możemy mieć miejsca
    > wykonywania DG.

    już dobrze nie pamiętam (więc nie będę się kłucił) ale w druczkach DG nie ma
    miejsca na adres zamieszkania osoby prowadzącej DG, tylko jest miejscae na
    adres siedziby DG (a w przypadku braku takiej siedziby podaje się adres
    prywatny zamieszkania, ale podejrzewam że wyłacznie w celach skarbowych, a
    nie w celach prowadzenia w nim DG)

    > Zbyt mało danych, aby jednoznacznie określić osobę.

    telefon wraz z imieniem i nazwiskiem to nie za mało danych, zwłąszcza że
    ustawa podaje że: "W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie
    informacje dotyczące zidentyfikowanej /ciap/ osoby fizycznej."

    > A że Ty zakładasz fałszywą przesłankę, że miejsce zamieszkania
    > przedsiębiorcy jest tajne, to nic dziwnego, że z fałszu wynikają Ci różne
    > dziwne rzeczy. Jak wiadomo, z fałszu może wynikać wszystko.

    a gdzie to przediębiorca posiadajacy siedzibe ma obowiązek podawania
    własnego adresu zamieszkania? albo gdzie własciciel DG ma obopwiązek
    podawania jakiegokolwiek adresu dla działalnościDG?

    a nawet zakładajac że adres nie jest tajny, to nie ma prawa do wykonywania w
    nim DG, a wiec i korespondencja firmowa też jest ni8e na miejscu, oraz
    nachodzenie przez inne firmy z niby "ofertami handlowymi"
    czy ja mogę znaleźć w gusie adres zamieszkania włąscicieli TP.s.a i
    nachodzic ich w ich prywatnych mieszkaniach w sprawie mojego rachunku za
    telefon?:O)