  • Data: 2009-01-14 22:49:00
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jan 2009, gargamel wrote:

    > już dobrze nie pamiętam (więc nie będę się kłucił) ale w druczkach DG nie ma
    > miejsca na adres zamieszkania osoby prowadzącej DG
    [...]
    > a gdzie to przediębiorca
    > posiadajacy siedzibe ma obowiązek podawania własnego adresu zamieszkania?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > czy ja mogę znaleźć w gusie adres zamieszkania włąscicieli TP.s.a

    A to gadaj zaraz że mowa o *spółkach prawa handlowego*.

    Ale ci co trzymają w nich władzę ;) to nie są "przedsiębiorcy" lecz
    *inwestorzy*, którzy wynajmują zarząd (który już świeci oczyma
    i swoim adresem zamieszkania).

    Jako mniemam w wątku ewidentnie chodziło o przedsiębiorcę prowadzącym
    działalność *osobiście* (w formie DG osoby fizycznej, spółki
    cywilnej lub jakiegoś podobnego wynalazku w rodzaju spółki
    partnerskiej).

    pzdr, Gotfryd