  • Data: 2009-01-17 19:26:10
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Nie ma odrębności - tak zwyczajnie i po prostu.
    > A jednocześnie jest przeznaczeni "zestawów danych":

    więc jaka ustawa opisuje przeznaczenie danych potrzebnych do prowadzenia DG?

    > art. 1 ust. 1 ustawy :O (czytałeś?)

    jakiej ustawy?:O)

    > No, to wygląda podejrzanie :]
    > Acz możliwosci że Twój telefon był zapisany również w innych miejscach
    > to nie wyklucza (a tym samym trudno dowieść, że jest uzyskany "ze
    > źródeł nie związanych z DG).
    > Tu faktycznie jest problem o którym piszesz wyżej, trzeba się zgodzić.

    tak, mój telefon był zapisany wyłącznie w US a ich dane nie są jawne i nie
    do celów marketingowych, widzisz sprawa prosta i jasna jak słońce, ale mamy
    za głupich prawników (mordka ćfokalskiego) żeby się za cos takiego wzieli i
    jeszcze wygrali, bo ktoś kto dużo pracuje to nie ma czasu na bieganie po
    sądach i czytanie przepisów:O(pisanych zresztą przez tych głupoli:O)