  • Data: 2009-01-16 18:01:17
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Nie można tych danych wziąć i posłużyć się np. w celu wpychania
    > spamu tej osobie w roli *konsumenta* (na przykład).

    a może wiesz w jakim kodeksie jest zapodane jaki jest cel i przeznaczenie
    każdej z tych danych?

    .
    > Bank może posłać spam (papierowy): "proponujemy założenie konta
    > dla celów gospodarczych, najlepsze ... bla bla ...".
    > Ale NIE MOZE zrobić tego samego: "proponujemy założenie konta
    > *osobistego*....".

    idac twoim tokiem myślenia to można każdy spam wcisnąć że to niby oferta dla
    iormy (konto dla firmy, telefon dla firmy, kredyt dla firmy, samochód dla
    firmy, garki do kateringu dla firmy iitd itp:O(

    p.s. kiedyś otrzymałem taki właśnie spam od banku z propozycją założenia
    konta irmowego, problem w tym że numer mojej komórki nie widniał we wniosku
    rejestracji DG:O(ale podałem go w druczku US jako dodatkowy kontakt dla US)