  • Data: 2009-01-14 17:44:32
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > DG ma taki sam adres, jak adres zamieszkania prowadzącego ją
    > przedsiębiorcy. Nie ma czegoś takiego jak DG bez adresu. Pod jakimś
    > adresem musi być zarejestrowana w urzędzie, gdzieś podatnik musiał się
    > zdeklarować gdzie mieszka (NIP1) i wtedy ten adres jest jawny. Nawet jak
    > masz kilka miejsc prowadzenia DG, to adres zamieszkania nadal jest jawny.

    uwierz mi że DG może nie posiadać adresu, dlatego w takiej sytuacji w
    druiczkach podaje się adres zamieszkania osoby zakłądającej DG, ale nadal
    ten adres nie jest adresem DG:O)

    > Od kiedy numer telefonu to dana osobowa?

    Art. 6.1) 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie
    informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
    fizycznej.
    2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na
    numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,
    kulturowe lub społeczne.
    3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby,
    jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.

    wiec numer telefonu, oraz to ze jest gruba i ma zeza są danymi osobowymi!!!

    > Regulacje prawne dotyczące spamu nie różnią się w zależności od DG, czy
    > osób prywatnych. Spam jest tak samo karalny (np. spam mailowy). A jako że
    > spamem nie jest wysyłanie ofert pocztą tradycyjną, to do DG wysyłać można,
    > a do prywatnych nie, jako że tych drugich chroni

    hm... to dlaczego tych ofert chandlowych pocztą tradycyjną nie można wysyłąć
    do osób prywatnbych a można do DG? (ojej, ale absurdy w tym prawie, co mnie
    oczywiscie wcale nie dziwi)