  • Data: 2009-01-14 21:47:03
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel wrote:

    > już dobrze nie pamiętam (więc nie będę się kłucił) ale w druczkach DG
    > nie ma miejsca na adres zamieszkania osoby prowadzącej DG, tylko jest
    > miejscae na adres siedziby DG (a w przypadku braku takiej siedziby
    > podaje się adres prywatny zamieszkania, ale podejrzewam że wyłacznie
    > w celach skarbowych, a nie w celach prowadzenia w nim DG)

    Jak nie pamiętasz, to sobie przypomnij:

    Art. 27.2. Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji zawiera:
    3) oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu, adres do doręczeń
    przedsiębiorcy oraz adres, pod którym jest wykonywana działalność
    gospodarcza, a jeżeli przedsiębiorca wykonuje działalność poza
    miejscem zamieszkania - adres głównego miejsca wykonywania
    działalności i oddziału, jeżeli został utworzony;

    > a gdzie to przediębiorca posiadajacy siedzibe ma obowiązek podawania
    > własnego adresu zamieszkania? albo gdzie własciciel DG ma obopwiązek
    > podawania jakiegokolwiek adresu dla działalnościDG?

    Właśnie maszna to artykuł.
    Mam nadzieję, że wiesz jaka to ustawa :-)