  • Data: 2019-04-11 18:55:23
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli to nie był gwałt, tudzież inkryminowana kradzież i tyle.

    Poważnie - jak ukradnę w sklepie dajmy na to pierścionek, ale prokurator
    nie znajdzie na to dowodów to znaczy, że to nie nastąpiła kradzież? To
    dość nowatorskie podejście.

    > W wypadku
    > gwałtu, to przykładowo musisz sobie wyobrazić, ze czasem dziewczyna chce
    > chłopaka.

    A czasem nie chcę, ale ktoś jej wytłumaczy, że nie chce wnosić zarzutów
    - albo chce wycofać istniejące.

    > Przy kradzieży, to już nawet nie bardzo wiem, co Ty masz na
    > myśli.

    Masz wyżej - ukradłem, ale zrobiłem to tak, że prokrator spasował - bo
    nie było dowodów/ bo przekupiłem śledczego/ bo jestem kulsonem i to nie
    kradzież tylko przekroczenie uprawnień. Albo na przykład mam immunitet.
    Słabą masz wyobraźnie jak na policjanta skoro twierdzisz, że skoro
    nikogo nie skazano to nie ma przestępstwa. Może taka choroba zawodowa -
    wszak policja jest znana z tego, że jak im nie przyniesiesz sprawcy, to
    niechętnie przyjmują zgłoszenia, wszak wtedy nie ma przestępstwa i
    statysyki nie cierpią.

    > Ciekawe, w jaki sposób doszedłeś do tak dziwnego wniosku.

    leżało gdzieś koło tego "O ile normalny obywatel boi się
    odpowiedzialności za posiadanie nielegalnie broni, to terrorysta, który
    i tak ma zamiar kogoś zamordować już nie. A zakup nielegalnej broni nie
    jest szczególnie trudny - uwierz na słowo, bo nie będę publikował
    stosunkowo prostych sposobów."

    Acha - wiem ale nie powiem;)

    Shrek