  • Data: 2019-04-11 18:38:53
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2019 o 18:03, Shrek pisze:

    > Jak to niemożliwe. Dajmy na to, że ktoś popełniający kradzież lub
    > gwałt został prawomocnie uniewinniony. Skoro jest niewinny to znaczy,
    > że czynu zakazanogo w myśl prawa nie popełnił - czy tak? Nie będę już
    > pytał o policjantów, co legalnie kogoś w kiblu zabili.

    Czyli to nie był gwałt, tudzież inkryminowana kradzież i tyle. W wypadku
    gwałtu, to przykładowo musisz sobie wyobrazić, ze czasem dziewczyna chce
    chłopaka. Przy kradzieży, to już nawet nie bardzo wiem, co Ty masz na
    myśli.

    > Nie wiem specjalnie - to twój pomysł, że skoro i tak jest nielegalna
    > broń, to nie ma potrzeby ani sensu zakazywanie posiadania broni.

    Ciekawe, w jaki sposób doszedłeś do tak dziwnego wniosku. Nawet nie chce
    mi się z tą głupotą dyskutować.

    > W sumie czemu - ci co mają wiedzieć i tak wiedzą? Jakaś Bułgaria? Z
    > wojska ginie? Kulsony z komisariatów wynoszą?

    Bo Ty i tak tego nie zrozumiesz, a istnieje zagrożenie, że dowie sie
    ktoś kto nie wie.