  • Data: 2019-04-11 20:13:52
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ani w filozofii ani w policji:P

    > Ooo! Tu możliwości może być zdecydowanie więcej. Ona mogła chcieć, ale
    > tatuś albo mamusia nie chcieli i czują się, że ich córka została
    > zgwałcona - przykładowo. Ale ona chciała, ale my nie wiemy, czy chciała,
    > bo może nie wiemy, czy mogła chcieć. A może została zgwałcona tylko w
    > wyobraźni. Niby gwałciciel nic nie robił, ale ona poniosła szkodę
    > psychiczną, bo jej się wydawało, że odbywa stosunek.
    No widzisz - to by wyjaśniało niechęć do zaznawania poszkodowanych w
    takich sprawach u kulsonów. Szansa że trafi na takiego "detektywa",
    podchodzącego do ofiary jak ty tutaj jest niestety spora.

    > To nie kwestia wyobraźni, tylko po prostu trzymania się faktów i
    > znajomości prawa. Jeśli ktoś coś ukradnie, ale nie wykryje się sprawcy,
    > to nadal jest to kradzież, tyle, że nie wykryjemy sprawcy.
    No widzisz - a przed chwilą pisałeś, że jak oskarżony o kradzież
    zostanie uniewinniony to nie jest to kradzież - jakbyś pisał, że tak nie
    pisałeś to spojrzyj jeszcze raz na począter posta;) Dlatego pisałem że
    masz nowatorskie podejście.

    > Stąd pogląd, że utrudnianie zdobycia pozwolenia zmniejsza przestępczość
    > samą w sobie jest niedorzeczny.

    Mniej więcej jak to, że zakaz uprawiania procederów przestępczych nie
    zmniejsza przestępczości;)

    Shrek