  • Data: 2019-04-11 20:47:17
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ani jedno, ani drugie przeważnie.

    To po jaką cholerę do niego strzela, skoro nie chce go zabić?
    Zdrowy psychicznie człowiek, jeżeli nie chce kogoś zabić, to do niego
    nie strzela.

    > Czasem zdobycie jakiejś rubieży.
    > Czasem spowodowanie, by ten wrogi nie zdobył tej bronionej przez
    > strzelającego.

    Czyli zabija go nie dlatego, że chce go zabić, tylko dlatego, bo musi go
    zabić, bo chce zdobyć rubieże.
    To logiczne.

    > Powodów może być sporo, ale jeżeli ktoś strzela do kogoś
    > z samej chęci zabicia, to osobiście skłonny byłbym go uznać za osobę
    > chorą psychicznie.

    No oczywiście.... Bo jeżeli ktoś strzela do człowieka, bo chce mu zabrać
    portfel, to objaw zdrowia psychicznego i jest usprawiedliwiony. Bo
    przecież nie chciał zabić, a tylko wziąć sobie portfel.

    Ja pierdziu...

    Pozdrawiam
    Piotr