eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 00:08:22
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqeft0$pgr$1@news3.onet Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > Ja się wypowiedziałem na temat bezpodstawności Twojego kategorycznego
    > twierdzenia, że ich nie ma.
    > O samych dowodach ani słowa.
    Czyli na temat dowodów.
    A może uważasz, że to było o kurczakach z KFC?
    Ja jednak umiem czytać ze zrozumieniem, czego naukę szczerze i serdecznie
    polecam.
    Polecenie napisania programu nie zostało wydane na piśmie, co wynika z
    zeznań wątkoczyńcy.
    Mogli być, naturalnie, świadkowie. Diabli wiedzą co zeznają w razie by co.
    Ale ty dalej walisz lepsze wizje:
    <cit>
    kod powstały w wyniku realizacji polecenia służbowego, w czasie pracy, na
    firmowym sprzęcie
    </cit>
    Skąd te rewelacje?
    Ja tam staram się trzymać tego, co wiadomo, a nie domyślać i dywagować co
    być mogło, a co nie.

    > Pojęcia nie masz o czym piszesz, ale Ci to nie przeszkadza.
    Mnie nie przeszkadza, że tobie się tak wydaje.

    > Przeczytaj sobie to:
    > http://biznes.gazetaprawna.pl/orzeczenia/91453,prawa
    _autorskie_do_programu
    > _komputerowego_naleza_do_pracodawcy.html To nie pracodawca musi
    > udowadniać, że ma prawa do softu który powstał w wyniku stosunku pracy.
    Przeczytałem. Trochę nie na temat.
    Komentując pominę chwilowo wspomniane wcześniej kwestie dowodowe.
    Nie widzę tam jednak słowa o kodzie źródłowym, a jedynie o programie.
    Wątkosprawca program pracodawcy udostępnił.
    I powtórzę - on już nie jest pracownikiem. Teraz pracodawca chcąc
    czegokolwiek dochodzić musi to uczynić na drodze sądowej. I _udowadniać_
    swoje racje.

    --
    Jotte