eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-25 23:48:47
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Jednak się nie kontrolujesz.
    > Oto cytat:
    > <cit>
    > To że Ty ich nie znasz, nie oznacza że ich nie ma.
    > </cit>
    > Właśnie tu wypowiedziałeś się nt dowodów.

    Nie.
    Ja się wypowiedziałem na temat bezpodstawności Twojego kategorycznego
    twierdzenia, że ich nie ma.
    O samych dowodach ani słowa.

    > Głupie gadanie.

    Dokładnie.
    Pojęcia nie masz o czym piszesz, ale Ci to nie przeszkadza.
    Przeczytaj sobie to:
    http://biznes.gazetaprawna.pl/orzeczenia/91453,prawa
    _autorskie_do_programu_komputerowego_naleza_do_praco
    dawcy.html

    To nie pracodawca musi udowadniać, że ma prawa do softu który powstał w
    wyniku stosunku pracy.