eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 15:06:18
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqfjlk$17r$1@news3.onet Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > Zresztą tego, że program został napisany na polecenie pracodawcy,
    > pracownik nie neguje.
    > Więc to rzecz bezsporna.
    > A Ty się jej właśnie uczepiłeś, jak rozumiem chcąc namówić pracownika do
    > zmiany zeznań.
    Tam jest to jakoś dziwnie napisane, nie wiem czy zauważyłeś - pracownik
    zaproponował, a potem dostał polecenie...

    > I możesz być spokojny co do tego, że dla sądu to będzie to samo.
    Mogę być spokojny, że proroctwa sądowe nie mają znaczenia.

    > No właśnie, a pracodawca przyjął.
    No więc wszystko OK, miał napisać program, napisał, dał i po wszystkim.

    > A pracownik swoje.
    > A tak naprawdę pytanie jest gdzie indziej, ktoś już je zadał - nie wiemy
    > o co chodzi, czy o to że pracodawca zgubił przekazany kod (to jego
    > problem) czy to, że pracownik go nigdy nie przekazał (czyli nie
    > dopełnił swojego obowiązku).
    Nie ma żadnych przesłanek aby kategorycznie twierdzić, że przekazanie kodu
    źródłowego jest w tym przypadku obowiązkiem pracownika.

    --
    Jotte