eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 09:59:13
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gqeh0v$5ai$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gqeft0$pgr$1@news3.onet Cavallino

    > Czyli na temat dowodów.

    Nie - na temat Twojego nieuzasadnionego twierdzenia.

    > Polecenie napisania programu nie zostało wydane na piśmie, co wynika z
    > zeznań wątkoczyńcy.
    > Mogli być, naturalnie, świadkowie. Diabli wiedzą co zeznają w razie by co.

    Dokładnie tak.
    I dlatego piszę "nie wiadomo", a nie z przekonaniem że "nie ma".
    Dostrzegasz różnicę?

    > Przeczytałem. Trochę nie na temat.

    Trochę.
    A trochę tak.

    Zresztą tego, że program został napisany na polecenie pracodawcy, pracownik
    nie neguje.
    Więc to rzecz bezsporna.

    A Ty się jej właśnie uczepiłeś, jak rozumiem chcąc namówić pracownika do
    zmiany zeznań.

    > Komentując pominę chwilowo wspomniane wcześniej kwestie dowodowe.
    > Nie widzę tam jednak słowa o kodzie źródłowym, a jedynie o programie.

    I możesz być spokojny co do tego, że dla sądu to będzie to samo.

    > Wątkosprawca program pracodawcy udostępnił.

    No właśnie, a pracodawca przyjął.

    > I powtórzę - on już nie jest pracownikiem. Teraz pracodawca chcąc
    > czegokolwiek dochodzić musi to uczynić na drodze sądowej. I _udowadniać_
    > swoje racje.

    A pracownik swoje.

    A tak naprawdę pytanie jest gdzie indziej, ktoś już je zadał - nie wiemy o
    co chodzi, czy o to że pracodawca zgubił przekazany kod (to jego problem)
    czy to, że pracownik go nigdy nie przekazał (czyli nie dopełnił swojego
    obowiązku).