eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 22:38:27
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Wydane niezgodnie z prawem pracy.

    Gdzie tu widzisz niezgodność?

    > Kod źródłowy jest wg ciebie częścią programu??

    Dokładniej, to kod źródłowy JEST programem.
    Jakbyś chciał się kłócić, to dopowiem tylko że jestem programistą.

    > A co - ten program bez niego nie działa lub ma ograniczoną funkcjonalność?

    Dla właściciela tak - zasadniczą.
    Nie można go zmienić.

    > Odnoszę wrażenie, że ty nie bardzo pojmujesz materię w której głos
    > usiłujesz zabierać.

    Ja mam dokładnie to przeświadczenie o Tobie.
    Do tego na każde proste pytanie odpowiadasz personalnym atakiem.
    Po co?

    > Radziłbym zagłębić się nieco w prawo pracy i prawo autorskie.
    > I odnieść to do informacji przedstawionych przez wątkotwórcę.

    No właśnie odnoszę i tak mi wychodzi.
    Oświeć więc mnie, gdzie tkwi błąd, że Tobie wychodzi co innego?