eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 22:49:50
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqh057$6s6$1@news3.onet Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > Gdzie tu widzisz niezgodność?
    Napisałem "może".

    > Dokładniej, to kod źródłowy JEST programem.
    W każdym razie bywa. W tym ujęciu programami są wytwory języków skryptowych
    zarówno wykonywanych po stronie klienckiej, jak i serwerowej.

    > Jakbyś chciał się kłócić, to dopowiem tylko że jestem programistą.
    Nie moja wina, może kiedyś awansujesz.
    Życzę. :)

    > Dla właściciela tak - zasadniczą.
    > Nie można go zmienić.
    No, to tu zaczynam rozumieć jakim jesteś programistą... sorry...

    > Ja mam dokładnie to przeświadczenie o Tobie.
    > Do tego na każde proste pytanie odpowiadasz personalnym atakiem.
    > Po co?
    Jakim personalnym??? Nie jesteś przeczulony?
    Przedstawiasz poglądy, argumenty, tezy ja z nimi polemizuję, co w tym
    dziwnego?

    > No właśnie odnoszę i tak mi wychodzi.
    > Oświeć więc mnie, gdzie tkwi błąd, że Tobie wychodzi co innego?
    Nie wychodzi mi co innego. Dostrzegam jednak, że może wyjść co innego niż
    usiłujesz przedstawić. Za mało faktów znamy.

    --
    Jotte