eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 23:22:22
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqh1bk$a6c$1@news3.onet Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > Ok. no offence, proszę tylko abyś rozwinął temat.
    > Jakiś przykład?
    Polecenie może być niezgodne z kwalifikacjami pracownika, wykraczać poza
    jego obowiązki wynikające z umowy o pracę i szereg innych wad.

    > Teoretycznie wyżej to już tylko na prezydenta. ;-)
    > Tego kraju rzecz jasna.
    Skoro tak ci się wydaje...

    > Nie.
    > Pytam o meritum, a Ty ZAMIAST o nim, to próbujesz usilnie dyskutować o
    > mojej osobie.
    Oddzielasz się od własnych poglądów i wypowiedzi?
    Jak piszesz coś, co świadczy o nieznajomości materii, to piszę że tak jest.
    To nie jest atak personalny, to stwiedzenie faktu.

    > To nie jest polemika z poglądami, tylko namolne próby dyskredytacji
    > interlokutora.
    Co w tym dziwnego? Jak ktoś gada głupstwa to co dziwnego w tym, że ktoś inny
    to wskaże?

    > To prawda, ale właśnie próbuję Cię namówić do poteoretyzowania na temat,
    > a nie do wydania wyroku.
    > Tak w celach poznawczych materii rzecz jasna.
    No dobra. To poteoretyzujmy. Na czym się oprzemy? Co mamy na wejściu?
    Zaczynaj.

    --
    Jotte