eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-26 22:15:30
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqgtve$vs0$1@news3.onet Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > A konkretniej?
    Wydane niezgodnie z prawem pracy.

    > Programu, którego kod źródłowy jest częścią.
    > Najważniejszą zresztą.
    Kod źródłowy jest wg ciebie częścią programu??
    A co - ten program bez niego nie działa lub ma ograniczoną funkcjonalność?

    > Nie bardzo rozumiem na czym opierasz swoje wątpliwości?
    > Na tym, że to nie pracodawca jest właścicielem praw, czy na tym że nie
    > pojmujesz istoty kodu źródłowego i praw właściciela programu do tegoż?
    Odnoszę wrażenie, że ty nie bardzo pojmujesz materię w której głos usiłujesz
    zabierać.
    Radziłbym zagłębić się nieco w prawo pracy i prawo autorskie.
    I odnieść to do informacji przedstawionych przez wątkotwórcę.

    --
    Jotte