  • Data: 2008-10-23 18:13:25
    Temat: Re: Pozorna likwidacja stanowiska pracy
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > We3zwij pisemnie pracodawcę do zatrudnienia Cię lub wypłaty odszkodowania
    > podając argumenty, jakie podałeś na grupie. Likwidacja stanowiska pracy nie
    > polega na zmianie przełożonego czy nawet podporządkowania stanowiska. Skoro
    > ono istnieje nadal, to faktycznie w mojej ocenie stanowi obejście

    No dobra, ale Zwolniony pisze o likwidacji stanowiska na poczatku roku,
    czyli w styczniu i na podstawie tego zostal zwolniony i dostal odprawe.
    Dopiero po ponad pol roku ponownie powstalo jego stanowisko (moze firma
    wyszla z jakiegos dolka finansowego) i to oznacza ze powinni Zwolnionego
    przywrocic do pracy? Przeciez to nonsens jakis. Jego stanowisko zostalo
    faktycznie zlikwidowane na okres ponad pol roku, gdzie tu mowa o jakims
    obejsciu prawa? Rozumiem gdyby to mialo miejsce natychmiast po
    zwolnieniu ale tutaj nie widze jakiegos przekretu.

    Jacek Kustra