  • Data: 2008-10-24 16:07:03
    Temat: Re: Pozorna likwidacja stanowiska pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gdsqvs$rho$1@inews.gazeta.pl basti78 <b...@o...pl>
    pisze:

    > jak ktoś chce Cię zwolnić to i tak Cię zwolni - dostales odprawe, jak
    > rozumiem w momencie zwolnienia potraktowali fair......
    Nie wiem co rozumiesz, ale mnie nikt nie zwolnił, odprawy nie dostawałem.
    Kontroluj kto co pisze i odpowiadaj z sensem, zostawiając wrotki.

    > ale zupełnie nie rozumiem, dlaczego firma MUSI chcieć Cię zatrudnić kiedy
    > takie stanowisko tworzy od nowa?
    A kto powiedział, że musi chcieć?
    Nie musi, ma to tylko wykonać.

    > to już szczerze mówiąc abstrakcja. nie
    > mozna zmuszac zeby ktos chcial mnie trzymac do emerytury - nie to nie -
    > znajde inną pracę ;)
    Omawiany przepis miał - jak sądzę - na celu utrudnienie zwolnień pracowników
    pod _pozorem_ likwidacji stanowiska pracy w sytuacji, gdy inny rodzaj
    zwolnienia byłby niemożliwy lub bardzo trudny.
    Wg mnie pomysł chybiony, właśnie z uwagi na znikomą możliwość egzekwowania.
    Znacznie lepsze efekty dałaby IMO solidna stawka odprawy.

    > i dla jasności - jestem po stronie pracowniczej - nie pracodawcy
    To bardzo ładnie.

    --
    Jotte