  • Data: 2008-10-24 15:52:02
    Temat: Re: Pozorna likwidacja stanowiska pracy
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    15 miesięcy, dlaczego nie 20cia?

    trudno udowodnić pracodawcy złą wolę, skoro minęło pół roku.

    moze sytuacja się polepszyla
    moze plany się zmieniły
    moze szef sie zmienil i ma nowe zapatrywania
    moze dlatego zmienili nazw stanowiska ze wlasnie jest ten durny przepis i
    naprawde nie mieli złej woli?
    moze to $%^%&$#^ niemyte i zwolnili niesłusznie człowieka?

    tą listę mozna wydłużyc jeszcze bardziej

    ale i tak samo słusznosc/winę którejś ze stron..............

    jak ktoś chce Cię zwolnić to i tak Cię zwolni - dostales odprawe, jak
    rozumiem w momencie zwolnienia potraktowali fair......

    ale zupełnie nie rozumiem, dlaczego firma MUSI chcieć Cię zatrudnić kiedy
    takie stanowisko tworzy od nowa? to już szczerze mówiąc abstrakcja. nie
    mozna zmuszac zeby ktos chcial mnie trzymac do emerytury - nie to nie -
    znajde inną pracę ;)

    i dla jasności - jestem po stronie pracowniczej - nie pracodawcy

    Sebastian