  • Data: 2007-03-01 15:26:55
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Luke porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przy wyrabianiu dowodu dano mi formularz, do wpisania adresu, nie
    > przedstawiałem zadnego prawa do lokalu. Ich nie obchodzi co tam
    > wpisze, jesli dane beda fikcyjne to moj problem, Zaloze sie, ze z
    > firma jest podobnie!
    Ale ja nie chcialbym, zeby moj sasiad zarejestrowal sobie firme i jako
    dane kontaktowe podal moje mieszkanie. Jesli tam gdzie Ty mieszkasz, tak
    mozna, to w dupe z taka wolnoscia.
    > Jest taki obowiazek, poszukaj inne posty , keyword: "meldunek" !!!
    Obowiazek meldunkowy, jesli przebywasz gdzies powyzej 3 dni. Jesli co
    dzien mieszkasz w innym miejscu, nie musisz sie meldowac:P
    Na marginesie, zrodlem prawa w Polsce nie sa posty na grupie
    > Nie mam zamiaru znac szczegolowo tych przepisow, gdyz dla mnie są one
    > sprzeczne ze zdrowym rozsadkiem i lamia podstawowe.
    To albo nie wracaj do kraju albo sie lecz psychicznie. Na zlosc mamie
    odmroze sobie uszy. Wielu jest takich co nie zamierzaja znac durnych
    przepisow. A pozniej placza na grupach ze dostali kare z UFG bo nie
    oplacali OC za samochod, ktory stal w garazu. Tez pewnie wyszli z
    takiego zalozenia jak Ty.
    --
    badzio