  • Data: 2007-03-01 18:03:23
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: "Luke" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 12:17 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ja? Zniewolony? Pfff... Niechby który spróbowal ;->

    Tu nie ma nic do smiechu!

    Rozumiem, ze zgodnie z prawem meldujesz (bedziesz meldowal) dziecko
    wyslane do babci na 2 miesiace na wies?

    > Inwestorzy maja w d*.*ie ewidencje ludnosci. Inwestorów interesuja inne
    > problemy, glównie z podatkami, które niestety nie tylko w Polsce sa
    > koszmarne.

    Wiem, i przeciez tu nie chodzi tylko o meldunek, ale o caly worek
    przepisow odziedziczonych w spadku po PRL!
    Dopoki nie bedzie w Polsce prywatnych zaskarzen tych przepisow, dopoty
    beda on istnialy przez nastepne 500 lat.

    > IP wskazuje na szpital dzieciecy w Cincinnati, co swoja szose wiele
    > tlumaczy ;->

    Ups, jeden z kontraktow sie ujawnil! Ale to znow tylko domniemanie o
    miejscu zamieszkania! Kiepski dowod :-)!

    > To po co w ogóle kodeks karny? I dokumenty tozsamosci?

    Czy Twoim zdaniem obowiazek meldunkowy wchodzi w pakiet "minimum"?

    > Rozumujac wg. ciebie bank nie powinien domagac sie dokumentów tylko tez
    > "na slowo" uwierzyc (bo nie wolno zakladac, ze kazdy czlowiek to kanciarz).

    Gdyby nie bylo w Polsce 50 lat PRL-u prawdopodobnie chore przepisy o
    meldunku nigdy by nie powstaly. Czy w takim wypadku uwazasz i powinny
    byc one wprowadzone w XXI wieku?

    L.