  • Data: 2007-03-01 18:47:13
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: "Luke" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 1:02 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Na drugi raz zapoznaj się z przepisem ZANIM zaczniesz robić tenże
    > przepis awanturę.

    Przyczepiles sie do wybranych rzeczy, a inne milaczaco pominales.
    Czy np poslowie,predydent, premier melduja sie tymczasowo obejmujac
    urzedy?

    > Jakiej niewoli? W każdej chwili mogę wyjechać w kraju - nawet paszportu
    > nie potrzebuję!

    Oj,zapewniam iz swiat jest wiekszy niz kilka krajow UE!

    Czy bedziesz poslusznie meldowal dziecko u babci wysylajac je na
    wakacje? Bo dla mnie taki obowiazek jest zniewoleniem!
    Podobnie jak zglaszanie wyjazdu za granice powyzej 2 mies.

    > Cóż... Mnie tam notariusz przy kupowaniu ziemi pytał się tylko o
    > personalia, adres zamieszkania, NIP i numer dowodu osobistego - słowo
    > "meldunek" nigdy nie padło ani nie zostało umieszczone w w akcie
    > notarialnym.

    A ja wczoraj znalazlem watek, jak notariusz odmowil wykonania uslugi,
    gdy w dowodzie nie bylo adresu.
    Czyli caly czas loteria.

    > No - zupełnie niekompetentny neofita-fanatyk z USA kontra człowiek
    > znający lokalne przepisy...

    Coz, ja patrze z gory na Polakow w labiryncie wolnosci...

    L.