  • Data: 2007-03-01 17:27:57
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: "Luke" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 12:08 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > > Zakladamy, ze ma. I co wowczas?
    >
    > Zakładamy, że nie ma. I co wówczas?

    tu juz nie tylko rece opadaja. Czy wg Ciebie mozliwe jest w Polsce
    wprowadzenie przepisu: Polacy nie maja prawa do paszportow, bo ich
    przeciez nie stac na wyjazdy za granice!

    *****
    Czy prawo nie powinno pokrywac wszelkich mozliwych przypadkow (a nie
    robic bzdurne zalozenia "jesli")?
    Och! Nie!, przepraszam, staralem sie myslec, a tu przeciez nie mozna!
    *****

    Wg Twojego schematu myslenia mozna wynioskowac np.:

    - w Polsce nie ma obrotu narkotykami, bo przeciez narkotyki sa
    zabronione
    - Polska nie ma broni nuklearnej, wiec ekplozja nuklearna jest
    wykluczona
    - Obywatele nie moga posiadac granatnikow, wiec nigdy nie dojdzie do
    zabojstwa z udzialem granatnika

    BRAWO!!!!

    > No to masz odpowiedź: jest zgodna. A jak ci się wydaje inaczej - znajdź
    > niezgodność.

    Szukam dalej, gdyz opinia jednej osoba jest dla mnie zawsze fluktuacja
    w szumie.

    > Cytowane przez ciebie rozporządzenie w połączeniu z Art.53 ust 2 ustawy
    > o powszechnym obowiązku obrony RP, na którą to rozporządzenie się
    > powołuje, wyraźnie mówią, że obowiązek uzyskania zezwolenia obejmuje
    > wyłącznie wymienione przeze mnie przypadki.

    To sprawdze.

    > To zostań w tamtym kraju i nie pitol.

    Analogicznie: To zyj(cie) dalej w niewoli i ciesz(cie) sie nowa buda!

    > Fascynujące... Opowiedz mi teraz, w jaki sposób może się gdziekolwiek
    > zameldować... sp. z o.o. ;->

    Zalozona przez bezdomnego w garniturze z wypchanym portfelem?

    > W miejscu _stałego_ zamieszkania. I niekiedy także chwilowego. Ale nie
    > ma obowiązku posiadania stałego miejsca zamieszkania... Kupujesz sobie
    > samochód kempingowy i krążysz po świecie...

    Jesli go w Polsce zarejestrujesz (bez jakiegokolwiek zameldowania).
    Sa wyroki w takich sprawach, ze trzeba miec conajmniej meldunek
    tymczasowy, by zarejestrowac auto. A i to czasem za malo.

    > Heh. To się nie zdziw, jak ktoś cię "wydyma" :)

    Wiem z kim sie zadawac.

    > Nie są i nie można.

    Twoje jednostkowe zdanie. Akcyza na sprowadzane auta tez byla legalna
    zdaniem setek prawnikow z Ministerstwa Finansow i jeszcze kilku
    profesorow w parlamencie i rzadzie.

    >A teraz idź sobie trollować gdzie indziej.

    Nie, chyba jeszcze sie tu pokrece. Podoba mi sie! Zderzenie tych dwoch
    swiatow, juz nie mowiac o umyslach! Czuje sie jakby Internet wyrosl w
    srodku zimnej wojny!

    L.