  • Data: 2007-03-01 22:23:35
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: "Luke" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 3:34 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ręce opadają... A jaki związek ma objęcie urzędu z meldunkiem?

    Bardzo trudny do zgadniecia: zmiana miejsca zamieszkania! Sam
    przyznales, ze przenaszac sie do innego miasta i mieszkajac tam przez
    XX dni istnieje obowiazek zameldowania sie, chocby tymczasowego.

    > Owszem, ale i ze swoich "świętych USA" żeby wyjechać gdzieś dalej musisz
    > mieć paszport. A czasami nawet wizę.

    Paszport w reku to chyba standard podrozowania, nie?

    > Brak szkodliwości społecznej wynikającej z niezameldowania dziecka przy
    > wyjeździe na wakacje powoduje, że ten obowiązek de facto jest tylko
    > "uprzejmą sugestią" - pisałem już o tym.

    To jest Twoja wlasna interpretacja. W poprzednim poscie piszesz
    "istnieje raczej w
    formie sugestii". Niestety w prawie nie ma (a moze raczej (sic!) nie
    powinno byc) miejsca na "raczej", "prawie" czy "moze".
    Albo sie trzeba meldowac, albo nie. Ty wybierasz sobie interpretacje
    na "nie" /nie zameldujesz dziecka u babci/. Twoja "wolnosc", Twoj
    wybor.
    Dziwne tylko, ze jednoczesnie twierdzisz, ze te przepisy sa Ok. Bo dla
    mnie sa one forma zniewolenia.

    > Mały problem.

    Dla Ciebie, bo dla mnie /i wielu innych/ duzy problem ideologiczny.

    > Za to żaden dupek ze Społecznego Komitetu Właścicieli
    > Domów nie będzie mi się wp*.*ał w mój wystrój domu i dyktował, jaki
    > kolor dachu odpowiada ustalonym przez tenże komitet standardom.
    >
    > Tutaj jakby mi taki dupek przyszedł i truł, że mu się nie podoba moja
    > skrzynka na listy, to mogę go pożegnać krótkim "spierdalaj".

    Jesli nawiazujesz do sytuacji w USA to masz strzepkowe wiadomosci. Ale
    to juz inny watek.

    > ROTFL
    >
    > Zupełnie się znaturalizowałeś: arogancja, tępota i przeczucie "misji
    > dziejowej" godne samego Dzordża Debilju.

    Raczej zal, gdy widze Polska biernote i miernote. Z takim nastawieniem
    to przez 100 lat nic sie nie zmieni, a ludzie beda tylko lizali tylki
    wladzy.
    Abonament za posiadanie odbiornika juz placic trzeba, Ty pewnie nie
    mialbys tez nic przeciwko podatkom od pralki i odkurzacza, a ja bym
    mial.

    To kolejny przepis rodem z PRL-u. Nie wspominajac o innych wynalazkach
    w stylu ZUS czy skladki zdrowotne. Naprawde dziwi mnie ze w Polsce
    ludzie lykaja to bez zadnego glebszego zastanowienia sie...

    > I jak już walczysz o wolność podróżowania, nie zapominaj o tych
    > nazistowskich wizach.

    Nie mam z wjazdem do USA zadnych problemow a bywam w tym kraju dosc
    czesto. Zniesienie wiz nic mi nie da.
    Mam wielu znajomych, ktorzy nie mieli problemu ze usyskaniem wiz.
    Apropos, w UE tez sa wizy dla obywateli spoze UE,wiec co za roznica?

    L.